Even geen tijd.... - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van Roeline Wezel - WaarBenJij.nu Even geen tijd.... - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van Roeline Wezel - WaarBenJij.nu

Even geen tijd....

Door: Roeline

Blijf op de hoogte en volg Roeline

21 Mei 2010 | Nederland, Nieuwpoort

Lieve bloglezers!!

Ik ben nog maar net terug uit Noorwegen, maarrrrrrr...... morgen staat alweer het volgende avontuur op me te wachten:
Drie weken rondreizen/vakantie in Amerika!!!

In totaal ben ik drie dagen 'thuis' geweest (onderweg vooral), dus tijd voor het schrijven van een uitgebreid blog ging niet echt.

Half juni ben ik weer terug uit the States en dan zullen er weer regelmatig nieuwe verhalen verschijnen. Want er is nog veel om over te schrijven: de laatste dagen op de boerderij, het city-tripje Oslo en dan mijn komende avonturen in Amerika.

Genoeg te doen dus, maar nog even geduld a.u.b!!!
Gaat goedkomen hoor :-D

Liefs,


Roeline

  • 01 Juni 2010 - 17:17

    Ellen:

    Have a nice time in the States!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwpoort

Roeline

:-D!!!!

Actief sinds 01 Juli 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 44638

Voorgaande reizen:

15 Maart 2010 - 15 Mei 2010

Norway, here I come!!

14 September 2009 - 19 December 2009

San Ramon, California

Landen bezocht: