Maandag 4 t/m zondag 17 januari 2010 - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van Roeline Wezel - WaarBenJij.nu Maandag 4 t/m zondag 17 januari 2010 - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van Roeline Wezel - WaarBenJij.nu

Maandag 4 t/m zondag 17 januari 2010

Door: Roeline

Blijf op de hoogte en volg Roeline

22 Januari 2010 | Nederland, Nieuwpoort

Hier dan weer even een samenvatting van de afgelopen twee weken. (ja voorlopig is het even ‘twee’ weken in plaats van één).
Zooo, iedereen is druk aan het werk, en ik zit hier achter m’n laptop met alle tijd van de wereld.
HEEEEERLIJK!!! Maarrrrr, het heeft ook zo z’n nadelen: Zo is bijvoorbeeld echt NIEMAND overdag te bereiken, allemaal druk aan het werk. En als je wilt afspreken, dan is het van: ‘ik heb het druk, ik kan pas over twee weken, ik ben moe’, etcetera. Tja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen (hoe was het ook alweer om aan het werk te zijn?? ;-)), maar niet echt handig soms….. Maargoed,

Terwijl zo’n beetje heel Nederland twee weken geleden weer gezellig aan het werk ging, heb ik me ook maar ‘s dagen vastgekluisterd achter m’n laptop. Een paar uurtjes per dag, want anders zit je zo lang naar het scherm te staren dat je niet meer goed weet waar je mee bezig bent. Maar we hebben iedere dag trouw volgehouden.
En dan nu de conclusie van al mijn internetavonturen:
Er zijn heeeeeeeel veeeeeel leuke dingen om te doen, maar ja, waar begin je? Verschillende dingen zijn de revue gepasseerd, maar aan het einde van de tweede week had ik voor mezelf wel een beetje duidelijk wat de plannen zijn voor de komende tijd. Het enige probleem was, en is nog steeds: hoe gaat het verdeeld worden over de vrije tijd die ik nog te besteden heb?
Nou,
In totaal zullen er waarschijnlijk 2 of 3 verschillende activiteiten gaan plaatsvinden. Sommige activiteiten liggen qua data vast, dus daar moet de rest dan omheen gepland worden. Ik zit nu midden in het proces of al die puzzelstukjes goed in elkaar kunnen passen. Lekker vaag allemaal weer he? Tja, in m’n volgende blog kan ik wel vertellen wat allemaal precies de bedoeling is. Ik ga in ieder geval wel weer reizen, maar dat was wel duidelijk toch? Ik kan (o.a.) de bestemmingen nu ook wel vertellen, maar ik heb geen zin in vaag gedoe waarbij ik de volgende keer dan misschien weer dingen moet gaan terugdraaien omdat het uiteindelijk toch niet kon zoals ik het in gedachten had. Dusss……

De afgelopen weken (en nog steeds) krijg ik de vraag wat toch mijn plannen zijn. Begrijpelijk, maar ik moest altijd het antwoord geven dat ik dat nog aan het uitvogelen was. Sommige afspraken met mensen heb ik dan ook nog even uitgesteld, aangezien je anders een vaag verhaal van me krijgt. Ik spreek liever met je af waarbij ik enthousiast kan vertellen over hoe-en-wat. Snap je? Niks persoonlijks…..
De afgelopen weken werd ik af en toe echt een beetje gek van mezelf: blijkbaar ben ik nu op een punt in mijn leven gekomen om uit te vogelen wat ik nu eigenlijk aan het doen ben en of dat wel hetgeen is wat ik daadwerkelijk in mijn leven wil doen. Vorige keer had ik het over een evt. andere studie/cursus. Daar heb ik wel hard over nagedacht, maar heb dat nu weer even laten rusten, aangezien ik nu wel duidelijk heb hoe ik de rest van mijn jaar wil/ga indelen.

:)

En wat heb ik verder de afgelopen twee weken gedaan?
Ik heb nog verschillende afspraken gehad met mensen m.b.t. mijn berichtje op internet over Europa. Niet dat nog steeds iets concreets uit voortgekomen is, maar al met al wel gezellig om weer nieuwe mensen te ontmoeten. Verder is nog steeds lekker bagger weer buiten. Het was de bedoeling dat ik een paar daagjes naar Schiermonnikoog zou gaan (met de sneeuw en kou :)), maar uiteindelijk na veel gezeur met het openbaar vervoer toch maar niet. (Komt wel een andere keer.)
Ook had ik (o.a.) een hele leuke bruiloft van een lieve vriendin van mij. Het was nog de vraag of ik daar bij kon zijn, aangezien ze het mij vertelde toen ik nog in the States zat. Onverwachts dus wel en daar waren we allebei heel blij mee. Ik geloof dat ik wel 100x de vraag heb gehad of we zussen waren… NEE! (foto’s zijn er nog niet mocht je nieuwsgierig zijn geworden). Het is trouwens wel opvallend dat er weer een enorme trouw-hype om me heen is. Echt heel veel mensen gaan trouwen in 2010 (of zijn dus al getrouwd dit jaar). Gefeliciflappert allemaal!

Afgelopen week had ik ook afgesproken met een jongen van de middelbare school. Daar had ik al contact mee toen ik in the States zat en toen kwamen we beiden tot de conclusie dat het toch wel leuk zou zijn om elkaar weer ‘s te zien na 10 JAAR!! Uiteindelijk was het heel erg leuk om elkaar weer te zien en herinneringen op te halen: wie er al getrouwd is, wie er al kinderen heeft, etc. Heel vaak klonk het uit mijn mond: “Echt waar????’” of “ Oja, dat was die!”. :)…..

De komende dagen staan er weer leuke dingen op het program. Hopelijk voor jullie ook allemaal. Binnenkort weten jullie meer.
Tot snel!

Liefs,

Roeline




  • 22 Januari 2010 - 18:39

    Ellen:

    Hey Roeline, wat ben je weer heerlijk vaag. Volgende keer wil ik graag duidelijkheid! ;)
    Geniet lekker van het niet hoeven werken.
    Liefs, Ellen

  • 28 Januari 2010 - 21:17

    Mark:

    Hey,
    Ben wel eens benieuwd naar al je plannen nu!
    Kom op... voor de dag er mee?
    Hoe bevalt Nederland?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roeline

:-D!!!!

Actief sinds 01 Juli 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 44642

Voorgaande reizen:

15 Maart 2010 - 15 Mei 2010

Norway, here I come!!

14 September 2009 - 19 December 2009

San Ramon, California

Landen bezocht: